خوب فهمیدی بنده اهل مناظره نیستم!


علی اصغر باقری


آقای صالح ناصری علیک سلام: خوب فهمیدی بنده اهل مناظره نیستم! چرا که با حقوق بیت المال خود را برای این کارها پرورش نداده ام!! و آنقدر هم فضول نبودم که با گوش نشستن به حرف خصوصی افراد مطلب برای مناظره پیدا کنم. بر فرض ادعای شما که من چنین مطلبی را به آقای عاصی گفته ام اگر شما کمترین سواد اخلاقی اسلامی داشتی می دانستی وظیفه ات اصلاح ذات البین است نه نمّامی و حرف خصوصی افراد را گوش کردن و فاش نمودن. اگر به حافظه خود مراجعه کنی یادت می آید که آن روز همه در سالن جمع بودند و من در اعتراض به سخنران جلسه آقای باهنر بیرون آمدم که در محوطه آقای عاصی را با یکی در حال صحبت دیدم و صبر کردم صحبت او تمام شود و با وی گفتگو کردم که گویا شما تمایل داشتی صحبت ما را بشنوی!؟ به هر حال بیچاره همسایه!! با این خانه های امروزی و وسایل پیشرفته استراق سمع!! امان از درد فضولی و نا آشنایی به اخلاق!! شاید هم شما مرا با یکی دیگر اشتباه گرفتی و کس دیگری آن مطلب را در جمع به عاصی گفته است!!.
اما سایت قطره که سه سال پیش، با جوسازی همراهان آن مدعی زنده مخالف!! در این شهر و دیار، به دیار عدم فرستاده شد. آن مطلبی که شما در مورد محلل به آن اشاره کردی اتفاقاً خیلی به جا بود و اگر اشکالی داشت با معیارهای شرعی و عقلی آنرا همان موقع نقد می کردید. همچنین جسارت بیشتری خرج کرده و توضیح می دادید که چه کسی شورای تأمین به آقای عاصی تحمیل کرده بود!! نکند منظورت کسی است که قبلاً طومار برایش پر شده بود؟
بنده هیچگاه از مطالبی که در نقد فرزندان مرحوم آیت الله خاتمی نوشتم عذر خواهی نکردم و تاریخ باید در مورد خیانتهایی که در هشت سال زمامداری شان تا کنون به اسلام و ایران و خونهای پاک شهدا شده قضاوت کند. آنچه که موجب شد تا آن عذر خواهی انجام شود فقط به خاطر تسرّی آن توسط عده ای بدگمان و مغرض، به مرحوم آیت الله خاتمی بود .
اینکه آقای عاصی از بنده در شورای تأمین دفاع کرده اگر به ناحق و بر خلاف قانون و شرع و عقل عمل کرده بسیار کار بدی کرده و اگر هم به حق عمل کرده و شما گمان کردی که من ناحق بودم و برایم دعا نمودی!! بدان که سوراخ دعا گم کردی!! چرا که همانگونه که الآن بلبل زبانی کرده و وارد میدان شدی!! همان موقع باید به وظیفه امر به معروف و نهی از منکر خود عمل می کردی. البته در طول تاریخ کم نبودند کسانی که فقط دعا می کردند و در عمل خبری نبود!! از قوم موسی(ع) گرفته که گفتند یا موسی(ع) تو و خدایت به جنگ دشمن بروید!! و ما اینجا دعا می کنیم!! تا به امروز که مثنوی هفتاد من کاغذ شود!!
توصیه شما به پیروی و تبعیت از کسانی که اهلیت دارند و مبانی عقلی وشرعی را خوب می دانند چیز بسیار خوبی است!! اما یکی از مصادیق بارز آن حتماً شما هستید!! لذا لطف کنید و چهره نورانی تان را برای بنده و دیگر کاربران نمایان سازید تا از نزدیک شرف حضور یافته و کسب فیض نماییم. اگر چنین نکنید و ما در این آخر عمری همچنان گمراه باقی بمانیم گناهش به گردن شماست ها!!
واما صحبتی با اصولگرایان و نیروهای خودی (مورد نظر آقای صالح ناصری) در استان یزد:
تا زمانی که افراد نطاقی چون آقای صالح ناصری وجود دارند که معلوم نیست که نه اصولگرا هستند نه اصلاح طلب و در صراط مستقیم نه ذره ای چپ می زنند و نه راست و فقط دکترین برای عقلای قوم صادر می کنند!! دیگر آسوده بخوابید که شهر در امن و امان است!!. همین توصیه های آقای ناصری که واقعاً خودش یک دکترین جدید است و به ذهن کمتر کسی خطور می کند!! و برابری با یک لشکر نیروست!! و حد اقل دهها سال استان یزد را تغذیه می کند!! انصافاً که این مطالب برای هم گرایی نیروهای اصولگرا خیلی خوب هست!! تا یک وقت بین آنها اختلاف و درگیری بوجود نیاید!! حتی اصلاح طلبها هم می توانند این مطالب را بر عکس کرده و الگو برداری کنند!!. پیشنهاد می شود اگر ممکن است آقای ناصری را به خاطر این همه خدمت و به خصوص اینکه از خود گذشتگی نشان داده و با دلسوزی ارائه طریق می نمایند!! جهت جایزه صلح نوبل با طوماری بلند بالا معرفی فرمایید و توضیح دهید که آقای ناصری این تراوشات را نه برای خودشیرینی و فرصت طلبی نوشته اند!! بلکه چونان ایکیوسان!! فقط برای برقراری صلح و آرامش و هدایت افراد تند رویی که گوششان به هیچ کس الا جناب ناصری بدهکار نبوده!! بروز داده اند!!
این را هم به یاد داشته باشید که ناصری و امثال او مغزهای متفکر این مملکت همچون ملکه زنبور عسل هستند که برای هدایت و راهنمایی ما خلق شده اند!! و باید شدیداً از آنها حفاظت و مراقبت شود!!. اینکه ایشان حاضر نمی شوند و یا ما را قابل نمی دانند!! که تصویر خود را به فضای مجازی ارسال کنند!! حق دارند!! چرا که از نظر امنیتی ممکن است مشکل ایجاد کند!!. این اصلاح طلبهای امریکایی که دین ندارند!! یک وقت دیدی ندیدی!! اینکه ملاعمر هم فقط اسمش هست و تصویرش نیست شاید دلیلش مسائل امنیتی باشد!!

آقای صالح ناصری آسوده بخوابید که شهر در امن و امان است!! شب به خیر!!

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا